twitter
rss

Salam ,


setiap manusia menghadapi dugaan yang maha esa....
tak terlepas seorang pun hambanya menghadapi dugaan
sama ada ujian yang menimpa tu melalui kegembiraan dan kesedihan ...

makanya sakura termasuk secara automatik .....

jenis ujiannya adalah kesedihan ...

tapi hikmah allah tu mmg besar ...subahanallah ...

sama ada hambamu ini mahu senyum atau tidak hanya engkau yang maha mengetahui ...

buat insan yang telah sudi menjadi orang tengah menguji diri ini terima kasih banyak2 ....

banyak teguran yang allah rangkakan untuk diriku ...
setiap 1 aku imbas seolah-olah ada video rakaman ....

syukur ya allah aku tidak pergi lebih jauh dalam kegembiraan dunia ...

sedih ? 
memang sedih 
allah tau tahap kesedihan itu ...
kesedihan yang membawa sehingga bisa ke tulang 

baru kena ujian begini aku sudah goyah ...
ya rahman ya rahim aku mohon aku terus tabah untuk menghadapi ujianmu dengan penuh keredhaan dan kesabaran .

kurniakan 1 kuasa yang tiada padaku untuk hadapi episod hidup ini dengan mudah dan selesa ...

wahai air mata bertabahlah ...hentikan aliran agar aku redha semua ini ....

sakura  ....................... ;)



2 comments:

  1. Semoga tabah menghadapi dugaan sis

  1. Terima kasih dear. .. dugaan allah tanda dia syg pada hambanya ...

Post a Comment