twitter
rss

Erm......
Susah nak tido.............
Kalau sakura x per ni sikecik ni

Erm x tau la pasai apa si kecik ni susah nk tido
Masuk jer9 bulan dak ni mula mengada asik nak main je.....

Sampai atuk pun dah x terlayan ngan ragam haiqal.

Sekali dapat tidur umi pun lega.
So sekarang tengah tunggu sikecik ni tidur selepas beberapa kaedah paksaan dilakukan.

Dah tu nak tidur tempat yang dingin jer x mau panas nasib la papa baru pasang aircond ni
Lega la umi. Bukan nak biasakan cuma kesian ngan haiqal asik gelisah jer tidur
Badan peluh sampai lencun
Lastly papa pun jatuh kesian
Akhirnya beli jugak.

Tq papa luv u.

Tp pa jangan risau nk bg dia lelap jer pas tu off balik aircond

Tu ada bukti dh kena off pas haiqal lena

Jangan risau umi ingat pesanan pa gaji 3000 tapi style macam 1500 ehehehehe
Kan2 pa nak jimat sebab nak bg umi p umrah kan.
Ehehehe........

Tapi betui umi nak sangat p umrah impian umat islam kan.
Pa dh pi so pa la insan yang beruntung.

So sesiapa pernah pi umrah anda sangat beruntung sebab ada kelebihan anda allah bg.
Bersyukurlah dan hargainya.


0 comments:

Post a Comment