twitter
rss

Makan angin........
Itulah konsep asasnya......

Sakura teringin sangat nk makan angin 2tempat ni.
Alahai mesti ada yg ckp x kan la nak pi sn pun x cukup duit.


Ahahahaha isunya disini adalah boss saya busy.
Boss tu maksudnya en suami.

Saya x kan mkn angin tanpa suami saya.
Cer test makan angin tanpa suami disisi mesti x best kan

Maksudnya orang lain pun macam tu k.
Jangan paksa saya ikut kalau saya kata x nak.
Itu hak asasi manusia.

Kalau dasar hormat pun perlu fikir kalau kita hormat pendirian orang so orang akan hormat pendirian kita.
Selagi ia x menyebabkan murtad atau melanggar agama.

Dan jangan anggap kita ni perlu dengar cakap anda selalu.
Sakura masih lagi menghormati suami sakura dan mendengar kata en suami tersayang untuk diam dan diam

Tapi kesabaran manusia ada terhad.
Sampai satu tahap x kan ada penghujung dan jangan sesekali salahkan.

Peliknya.
X pernah la sakura nk kacau org lain tp sakura kena

Ugut2 selalu lak tu.
Pantang tui diugut makin diugut makin berkeras hati ni rasanya.

0 comments:

Post a Comment