twitter
rss


layan citer ni hari2....

tengokla citer ni best u ollls.....

hari2 hadap cite ni sebab cuti kan dh 2 minggu ni duk kat umah rasa syg plak cuti 
tapi anakku x mau kuar lagi kikikiki....

tak per la tunggu je la si comei ni nak kuar .

citer ni kat astro ONE HD

kisah wanita yang ditinggalkan suami sebab diri x terurus selepas kawen
mmg selekeh giler rambut kerinting ....perut buncit lagi .
tapi lepas bercerai dia berubah semula jadi cantik sangat .

nyesal terus husband dia ...padan muka .

pastu ada la....kisah dendam janda kepada ex-husband dia.
sedih skit citer ni .....
tapi miss ahjuma ni mmg penyabar .
insan yang tabah .
bersama penguat semangat dia ....
sapa lagi anak dia yang comei dan-bi .....

tengok la kalau boring2 .....
tgk siang
09.15 am hingga 10.40 am

tgk mlm 
10.25pm hingga 11.50 pm ....

eh promote plak ......


0 comments:

Post a Comment