twitter
rss

kejadian di dewan masjid MINDEF ,KL ....


laluan utama ke dewan ...........


ni la pelamin kenangan saya dan en suami ......

jemputan vip kenalan bapa mertua ....

hiiiiiii.......
ni buat lagi debar ......


mak!!!! takut la ....

ahahahah serius takut bila berada di majlis rasmi dan kita menjadi perhatian kan2...

i ni bukan suka sangat nak menonjol .....

sebab s@kura jenis suka sembunyi ahahaha ....

dulu2 kalau masa jadi kalangan pimpinan pelajar pun duduk belakang2 jer...

even jadi pengarah program pun suruh timbalan pengarah yang bagi ucapan bagai wakakaka ...

nak gelak kan pun x per mmg dah azali macam ni ....kui2 ........


so bila dah habis makeup bagai duk la menunggu panggil keluar oleh en suami .....

sekali keluar jer ....

mak aiiiiii ramainyer manusia ....lagi la berdebar .....

tiba2 s@kura gengam tangan encik suami mcm x nk lepas ....


n muka pun dh jadi kelat ni semua gara2 takut + malu .....

bila dah smpai meja beradab kurang sikit gementar nye ....

baru la nak sengeh sikit makcik s@kura ni hahahaha .....


wah sangat tenang masa .......


erm kenangan terindah dalam kehidupan kan ...

semoga kami tetap bahagia hingga ke akhir hayat kami berdua ....
AMIN.....

terima kasih pada semua yang sudi membantu untuk melancarkan majlis perkahwinan kami

sama ada majlis disebelah lelaki ataupun perempuan ......


sekarang menunggu ketibaan zuriat kami pula ......

sicomel ....umi n papa tunggu ya ....

-----------sekian-----------

kalau terover sila abaikan jer ya ......

hiiiiiiii ;)

0 comments:

Post a Comment