twitter
rss

wah bestnyer moment ni ......
erm adik gerak2 dalam perut umi ......
papa marah plak naper panggil adik biarlah  umi suka hihihihihihi
tertanya tanya adik boy ke gurl ..........

mcm yakin jer mcm doktor pakar hospital mawar kat seremban tu bg tau
harap2 mcm tu la .
dh bli bj lbh kearah warna tu plak kan

apa2 pun tetap rasa x sabar menunggu adik muncul dlm hidup umi nanti .

byk hadiah umi nk bg adik tau


ni barang semua untuk adik tau

baju2 yang papa pilih pun ada ......mesti comei sgt


umi sentiasa doakan adik jadi anak yang soleh atau solehah 
menjadi hamba yang berjasa pada agama , bangsa dan negara

0 comments:

Post a Comment