twitter
rss

sekarang encik suami sudah berada di kluang ,johor
menghadiri kursus

persoalan la ni .....
knapa mesti dia .......


tuan2 suami saya mempunyai isteri yang sedang sarat mengandung 8 bulan lebih ....
yang sentiasa sakit dan sentiasa perlukan rawatan .

saya cuba fahamkan jiwa dan raga terpaksa redah ke klinik di bangi seorang diri okeyyy....

walaupun saya x mampu nak bergerak lasak n x blh terentak sgtcoz ada prob bleeding .

x per saya harungi jugak .

pi terapi sesorang lagi di putrajaya ......
i penghidap carpal tunnel sidrome tau
kna buat terapi every week

nama terapi dia ....terapi cara kerja,

rendam lah tangan dalam lilin panas dulu pastu ikat dengan plastik .

tapi dah x sanggup nk pi .

nk drive pun tgn duk kebas setiap masa .

kesian la kat saya .
berila peluang kat suami saya beri tumpuan kat saya bila dah sarat ni .

kalau keje biasa balik kul 11 mlm jer slalu .

ni kna hantar kerja luar jer slalu .

nak daftar hospital pun x menyempat dah ni .asik tangguh

nak buat kenduri doa selamat pun x tau la sempat ke tak .......

erm.......
mmg perlukan kesabaran yang tinggi untuk jadi isteri perwira.




Saya x kisah dari sebulan smpai 8 bulan tu saya mampu buat tapi skang saya dah tak mampu nak harung....... i need u papa .....but how ??????????

0 comments:

Post a Comment