twitter
rss

isu paling ketara ketika ini ....
rata2 semua memberi komen ...ada yang positif dan negatifnya ......pada perhimpuan BERSIH 3.0.

s@kura ni bukan lah nak kata sokong mana2 parti tapi ...bila terlihatnya reformasi sebegini ......

terlintas apakah tiada jalan lain selain merusuh ...
memanglah pada awalnya mereka mengakui duduk dan bantah ......tapi hasilnya rempuh dan musnahkan ...

sebab rata2 yang pergi perhimpunan ni adalah pakcik2 yang berkopiah ....kakak2 yang bertudung labuh ....

agak2nya kalau bangsa lain tengok ni ada x orang kan kata yang orang islam ni ganas , perusuh , dan lain2 ......

sedih ....
sangat sedih bila negara kita menjadi huru hara diatas sebab yang s@kura pun tak faham .

kenapa terlalu benci dengan kerajaan
selama s@kura hidup di bumi allah ni ....tak da pun s@kura merasa malaysia mempunyai pemimpin kejam terhadap rakyat ....

s@kura pun macam orang lain sekolah di sekolah kerajaan , belajar di peringkat diploma pun hak kerajaan , dan kerja pun dengan kerajaan .

semua itu atas hasil usaha sendiri .....

s@kura tidak kenal pun mana2 YB ker ...sedara mara dengan orang BN pun tapi s@kura tetap terima pimpinan  dari barisan mereka ....

ya memang ada hak semua memilih parti masing2 tapi tidaklah sampai terlalu taksub melakukan itu ini sehingga memusnahkan negara sendiri .....

negara yang maju tetiba menjadi huru hara ....bergaduh sana sini ............

s@kura tetap hormat dengan pimpinan dibarisan pembangkang walaupun s@kura bukan penyokong parti mereka ....

senang cerita jika hormat menghormati pasti malaysia mampu menjadi aman seperti dulu ......

erm...mungkin ada orang x puas hati dengan penulisan s@kura tapi inilah pendapat s@kura ......semua ada hak bersuara kan cuma caranya yang berbeza .....yang pasti bukan dengan cara keganasan .......

k habis ......hiiiiiiii .........

0 comments:

Post a Comment