twitter
rss

alkisahnya .......

s@kura ada masalah nak tidur  .....
x sure sebab apa ....
en suami pun kata s@kura selalu mcm tak nyenyak tidur even tidur disiang hari .....
kalau en suami main game so s@kura tidur la .....tapi tak nyenyak ...sekejap2 terbangun plak ....

sampai sakit kepala bila tak tidur ni ......
ada sekali s@kura tidur sesorang ....biasalah en suami ada tugas dikem .....
s@kura akan tertidur dan nyenyak untuk 10 minit pertama dan s@kura akan bangun dengan keadaan
terkejut ....mesti pernah jadi kat uolls ...ala2 mimpi macam jatuh dari bangunan tinggi tu ...
tapi masalahnya s@kura tak mimpi tapi akan terkejut secara mendadak ....

menyebabkan jantung laju .....

terpaksa la s@kura bertemankan surah yassin dalam handphone ni .....
kalau tak tidur ni bahaya pada diri nnt ......

dah jadi hal sekarang ni s@kura akan kerap pitam2 kerana kurang tidur ...
dan pastinya mata selalu rasa ngantuk 24 jam ......

ah ......susahnya ..macam ni .......

search punyer search jumpa la gangguan semasa tidur


Simptom gangguan semasa tidur

  • Sangat susah tidur pada waktu malam, kalaupun dapat tidur sudah lama bersusah payah.
  • Rasa cemas dan sering terbangun pada waktu malam.
  • Mimpi yang buruk atau mimpi melihat sesuatu yang menakutkan serta ingin memekik untuk meminta pertolongan akan tetapi tidak sanggup.
  • Mimpi yang sangat menyeramkan.
  • Mimpi melihat berbagai macam binatang seperti melihat kuching, anjing, unta, ular, singa, serigala atau tikus.
  • Gigi geraham yang berbunyi pada waktu tidur.
  • Tertawa, menangis atau memekik pada waktu tidur.
  • Berperasaan sedih pada saat tidur.
  • Berdiri serta berjalan ketika tidur tanpa sedar.
  • Mimpi seolah-olah akan jatuh dari tempat yang tinggi.
  • Mimpi sedang berada di kuburan, ditempat pembuangan sampah atau tempat yang mengerikan.
  • Bermimpi melihat orang sangat aneh, seperti sangat tinggi, sangat pendek atau sangat hitam.
  • Bermimpi melihat hantu.
memang s@kura selalu kena gangguan certain simptom kat atas ni ....
hua .........

semoga allah sentiasa lindungi s@kura dari syaitan yang direjam .....AMIN....

0 comments:

Post a Comment