twitter
rss

fuh ....skang ni dah balik dari cuti kawen lalalala ..........

lama tak update post baru .....
oleh kerana rumah baru ni x dipasang internet n astro lagi
so agak boring n bosan kat umah ........

tukar2 channel jer smpai lebam hihihih ......

udah lama tak mengemaskini blog ni ...

makin dekat majlis makin banyak masalah n hal yang perlu diuruskan ....

lately ni sibuk dengan proses pos surat ....

erm macam biasa lah kalau dah ngadasangat menggunakan sampul yang bercorak sakan
so terima la habuannya ...sila la bayar harga setem yang mampu menandingi harga kad lalalala ....

sampul surat yang bercetak perlu bayar RM0.90.....manakala kosong tu RM 0.60 ....

banyak tu beza dia kalau dah berpuluh kad yang perlu diposkan ....



selesai penghantaran surat .....

seperti mengikut jadual tu ... s@kura kena pi kursus lak 4 hari ....
penat gak pi kursus ni mendengar org berkata2 jer ....

habis gak ......


tapi bila selesai satu demi satu agenda makin dekat la tugas tanggungjawab isteri pada s@kura
kepada bakal suami ku

doakan yang terbaik buat kita berdua ...

ini la saatnya ikatan yang sah untuk kita berdua ...

harapan nya kita mampu menjadi pasangan yang bahagia didunia dan akhirat .....