twitter
rss

kesnya nak pi ambil kad kawen la ni di LH CREATIVE .....kat jalan brunei ,KL ......

atas amanat en .tunang utk uruskan kad kawen selepas selesai urusan draf kad kawen ari tu .....
sampai jer kat LH CREATIVE ........parking tak der plak adoi ....so amik keputusan parking kat depan pintu LH CREATIVE .......n baru jer masuk kedai dh nampak dewan bandaraya dah sibuk2 mengeluarkan buku saman DBKL .......alamak s@kura lari x cukup tanah .....nak larikan kereta cepat2 ......kang x pasal2 nak kna byr saman pulak dah la nak pakai duit banyak ni hahahaha ...........

dah tu pusing la 360 darjah ....ini disebabkan s@kura ni penakut bawak kete so ikut jalan jauh2 .......
nampak dah parking tapi tepi kedai makan cha ya nun alif alamak risau plak kang kete kotor tapi dh terpaksa memang tak ada tempat lain .......selesai parking masuk la LH CREATIVE .....tunggu punyer tungggu ...stok x smpai2 lagi rasa membara gak hampir setengah jam duk melangut kat situ ....dh la mintak time off ......4 jam jer nak balik putrajaya lagi ni .........


lastly dapat dh hooray ....terus tepon en tunang di kem muar tu .........(kena jaga kem wataniah)
seronok kad dh dapat n everything is okay .......

terus balik ...............
smpai putrajaya rasa cm nak keluarkan duit dulu so singgah la kat MAYBANK presint 2 .............
erm balik2 wah 1 surat cinta sudah ada ......


"mak!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tolong "
surat saman dari perbandaran putrajaya ..................
senyum jew la .......gov bagi setengah gaji setakat nk byr RM100 apa masalahnya .....

hahahahaha ......dapat lari saman dari DBKL kna saman kat Putrajaya plak .........

terus tepon en tunang ......siap kna perli lagi dia kata kalau kena saman kat KL dia byr
kalau kat putrajaya byr sendiri hmmmm...........................

bayar pun sebelah ngan maybank kat putrajaya hahaha .......



0 comments:

Post a Comment