twitter
rss

erm ....
selalu la dapat emel pelik2 la ....korang jangan teripu dengan emel2 seperti ini ......
baik nyer cara skang nak tipu org ........


Assalamualaikum

Nama saya Norhasniza binti Mohd Amin, dari Malaysia tapi tinggal di London. Umur saya 25tahun. Saya sudah 18tahun tinggal di London bersama ibubapa saya tapi mereka sudah meninggal dunia. Saya tahu jika anda dapat emel saya dan anda akan rasa terkejut. Tujuan saya hantarkan emel ini kepada anda kerana saya sedang mencari rakan kongsi niaga dan saya hendak berlabur di dalam bidang resort, minyak kelapa sawit, stesen minyak atau perniagaan tentang emas.

Saya hendak berlabur di Malaysia kerana saya bekerja dengan syarikat minyak bernama Giant Oil and Gas Company di US, memiliki anak ketua Libya, Saif Al-Islam Gaddafi dengan rakan kongsi niaga di US. Tapi sekarang kerajaan US hendak menutup syarikat di US dan juga berkaitan London. Saya berhubung dengan anda kerana saya tidak ada saudara mara atau adik-beradik di Malaysia, selagipun ayah saya adalah anak yatim dan ibu saya dari Indonesia. Sila tolong saya dalam pelaburan ini semacam ALLAH lindungi sesiapa yang perlu di bantu dan jaga. Saya akan menunggu balasan emel anda.

Terima kasih
Norhasniza bte Mohd Amin
 
 
 
 
x pe la .......x mau pun 

........beware of spam emel k .....

0 comments:

Post a Comment