twitter
rss

kiter dh test first baju ....hahahaha syok gilew time tu .....n terus terpikir "Betul ke aku nak kawen dah ........erm dh 8 tahun rupanya kami bercinta ........"
 masa tu mak , kakak ipar n adik2 ku teman ......per... ai diorang perlu tu badan kita dh gumok ....cm mana nak pakai bj tu nampak pelik .....dh la rendah .......

so pesanan ringkas mak .......kurus kanla badan ya syg .....wakakaka .......

ok cuba sedaya utk kursus skang ni ...........tp x guna ubat ok just cuba x makan pada masa tertentu jer ........

ya allah permudahkanlah perjalanan ku ..........

skang ni x jadi utk amik bj tu coz jumpa pakej lebih better .........kat mana ya ...iaitu di telok panglima garang .........

baju dia pun cantik2 gak so ni pilihan baju yang wat kiter tertawan ...........

alamak cari2 punyer cari gambar tak der plak dlm external hardisk ......

tertinggal kat umah sok la upload lain hehehe .....

sory ...........


0 comments:

Post a Comment